dag 2/ 5 juni 2015 - Reisverslag uit Clifton, Verenigde Staten van Jaimy Geerts - WaarBenJij.nu dag 2/ 5 juni 2015 - Reisverslag uit Clifton, Verenigde Staten van Jaimy Geerts - WaarBenJij.nu

dag 2/ 5 juni 2015

Door: Rian en Jaimy

Blijf op de hoogte en volg Jaimy

06 Juni 2015 | Verenigde Staten, Clifton

We werden heel vermoeid wakker.
Als ontbijt kregen we pannenkoekjes met bruine suiker en limoen sap.
Dit was wel even wenen maar wel lekker.
Tegelijkertijd bespraken we wat we die dag zouden gaan doen.
Eerst liet die ons de kaart zien van alle gebieden op de ranch en liet die zien waar de koeien liepen op dat moment.
Ook legden die belangrijken dingen uit zoals, wat er gebeurt als we verdwalen, of als er een beer is.
Het makkelijke is dat de paarden de weg weten dus zolang je op je paard blijft zitten kom je veilig thuis.
Daarna gingen we naar de paarden kijken en hebben we bij een paard de hoeven mogen bekappen wat best zwaar was.
Maar dat was de moeite waard want we hebben er heel veel van geleerd.
Rond de middag kregen we ronden crackers met verschillende kaas.
Naar het middag eten leerden we hoe dat we plastieken hoefijzers onder een paard moesten maken.
Hij legden uit dat ze plastieken gebruikten omdat de paarden dan niet uitglijden op de rotsen, en omdat het lichter is als een hoef ijzer.
Als we terug kijken op deze dag was het een hele leerzame dag maar heel vermoeiend door weinig slaap en een lange reis.

• 14 Juni 2015 - 20:35

Adrie:

Leuk om te horen dat het paard de weg weet. Was al benieuwd hoe jullie de weg wisten.
    Volgens mij lijken alle bergen op elkaar.